سفارش تبلیغ
صبا ویژن
نوشته های جالب - پادشاه خوبان
 RSS  :: منزل :: ارتباط با پادشاه :: پروفایل :: پارسی بلاگ
آن که راز خود را نهان داشت ، اختیار را به دست خویش گذاشت . [نهج البلاغه]
  • پیوندهای روزانه
  • هر چی که باش حال می کنی [508]
    بجای بنزین ، گاز بزن [196]
    [آرشیو(2)]


  • تعداد بازدیدهای پادشاه
  • - تا حالا انقدر اینجا بودند: 228043 عزیز
    - امروز انقدر اینجا هستند: 3 عزیز
    - دیروز انقدر اینجا بودند: 8 عزیز

  • درباره پادشاه
  • نوشته های جالب - پادشاه خوبان
    تحصیلدار
    سلام این وبلاگ فقط از روی سرگرمی ایجاد شده و هیچ گونه قصد مطرح شدن و اذیت کردن و اینا نیست به جون خودم راست میگم... حالا می بینید که همینطوره . از شمایی که همین الان قدم رنجه فرمودین و به وبلاگ من اومدین خواهش می کنم تا آخر منو همراهی کن چرا؟ چون قول میدم بهت خوش بگذره. و در آخر خواهش می کنم که برای هر پست نظرتو در بخش شما چه فکر می کنید بنویسید تا هم سطح خودمو بدونم تا سطح سلیقه ی شمارو اینجوری میشه که یه وبلاگی میشه در خور پسند همتون. پس منتظر نظرهای شما هستم...

  • لوگوی پادشاه
  • نوشته های جالب - پادشاه خوبان

  • همراهان پادشاه
  • بیا با هم تا به دریا برسیم

  • لوگوی همراهان پادشاه






  • زودتر دست به کار شوید!!
  •  

  • الصلوه عمود الدین

  • بایگانی رو از دست ندی
  • دانلود فیلم بانوی انتقام جو (یانگوم)
    عکسهای داغ داغ
    عکسهای جالب
    موبایل و مخلفات ...
    نوشته های جالب
    خبرها و سیاست
    دانلود موزیک

    ? بوتو، بلاگرها، فیس‌بوک و تروجان!
  • تحصیلدار پنج شنبه 86/10/13 ساعت 2:31 صبح
  • بوتو، بلاگرها، فیس‌بوک و تروجان!

    این یکی دو روزه ، چند خبر در مورد حواشی ترور بی‌نظیر بوتو که به نحوی مرتبط با دنیای اینترنت و کامپیوتر بودند، خواندم. ترجیح می‌دهم آنها را در قالب یک پست در وبلاگ بیاورم:

    تروجان بی‌نظیر بوتو: تروجان، نرم‌افزار یا فایلی است که یک ویروس را بدون اطلاع کاربران در خود پنهان کرده است، کاربران که انتظار انجام کاری خاص یا داشتن اطلاعاتی از تروجان دارند، آن را دانلود می‌کنند. با اجرای تروجان، دستورات، اسکریپت‌ها و برنامه‌های پنهانی اجرا می‌شوند. البته تروجان‌های غیرمخرب هم وجود دارند.
    هکرها هم از خبر داغ ترور بی‌نظیر بوتو استفاده کرده‌اند و تروجانی اختصاصی طراحی کرده‌اند. هم‌اکنون سایت‌های بسیاری در اینترنت هستند که ادعا می کنند اطلاعات یا ویدئوهای اختصاصی ترور را دارند. تنها 24 ساعت بعد از ترور بوتو، بیش از 100 سایت، تروجان اختصاصی بوتو را در سایت‌های خود قرار دادند.

    وبلاگ‌نویس‌های پاکستانی و ترور بوتو: خبرگزاری رویترز مطلبی منتشر کرده است با عنوان ?خشم و بدگمانی در میان وبلاگ‌نویس‌های پاکستانی درباره مرگ بوتو?:
    عدنام یک وبلاگ‌نویس پاکستانی وبلاگش را با پرتره نخست‌وزیر سابق پاکستان آراسته است. او که در وبلاگ Kadnan.com می‌نویسد، نظر رسمی دولت را در مورد نقش القاعده در ترور بوتو قبول ندارد.
    حزب مردم پاکستان بیانیه رسمی دولت را در مورد اینکه گلوله‌ای به سر بوتو برخورد نکرده و جمجمه او در نتیجه برخورد یک جسم سخت، شکسته شده، قبول ندارد. همین موضع باعث شد تئوری‌های توطئه زیادی در میان وبلاگ‌های سیاسی فعال پاکستان، رواج پیدا کند.
    یک وبلاگ‌نویس دیگر پاکستانی به نام ?فندی خان? هم نظر مشابهی دارد و نمی‌تواند بپذیرد که عوامل افراطی مسئول کشته شدن بوتو بوده‌اند.

    عکسی از عامل ترور در یکی از وبلاگ‌های پاکستانی:

     killer-1.JPG

    البته بعضی‌ها هم نظر دولت را قبول دارند و شبکه اسامه بن لادن را عامل قتل میدانند. تنشیت مصطفی یکی از آنهاست.
    در این میان برخی وبلاگ‌نویس‌ها مثل ?ناود حقی? نویسنده وبلاگ Pakistaniat. com نگران آینده پاکستان هستند، او می‌نویسد:
    ?حادثه تراژیک روز گذشته و خونریزی و قتل عام متعاقب آن، این واقعیت را نشان می دهد که هم رهبران و هم ملت پاکستان راه درازی تا زمان پذیرفتن معنی ارزش‌‌های انسانی، حقوق بشر ، احترام به دارایی‌ها و زندگی دیگران، دموکراسی و عدالت دارند.?

    پسر بوتو و فیس‌بوک: تایم مقاله جالبی دارد با عنوان ?بوتوی دیگری در پاکستان?. روز یکشنبه، ?بیلاوال بوتو زرداری? دانشجوی 19 ساله دانشگاه آکسفورد، در مراسمی به همراه پدرش آصف علی زرداری، به عنوان یکی از رهبران حزب مردم پاکستان یا PPP انتخاب شد.

     bhutto1230.jpg

    بیلاوال بیشتر عمر خود را در خارج پاکستان به سر برده است و قرار شده است تا زمان اتمام تحصیلاتش، پدرش امورات روزانه حزب را انجام دهد.
    بیلاوال را در آکسفورد ?بیلاوال لاوالیب? صدا می‌زنند، لاوالیب معکوس‌شده بیلاوال است.
    اما چیزی که باعث شد در مورد پسر بی‌نظیر بوتو بنویسم، پروفایل او در فیس‌بوک است! پسر بی‌نظیر بوتو هم، مثل بسیاری دیگر از جوانان، پروفایلی در فیس‌بوک دارد. چند ماه پیش او کاریکاتوری هجوآمیز از پرویز مشرف در پروفایل خود قرار داده بود.

     Bilawal Bhutto Zardari.gif

    بیلاوال که درآکسفورد تیم امنیتی همراه ندارد، به عنوان جوانی خوش مشرب شناخته می‌شود.
    برای اضافه کردن بیلاوال به لیست دوستانتان در فیس‌بوک بعد، در صورتی که به فیس‌بوک دسترسی دارید، Bilawal Bhutto Zardari را جستجو کنید!
    یک روز بعد از مرگ مادرش، بیلاوال سخن قصاری از او را در پروفایلش پست کرد:
    ?می‌توانید کسی را زندانی کنید، ‌اما عقیده‌اش را نه. می‌توانید کسی را تبعید کنید، اما عقیده‌اش را نه. می‌توانید کسی را بکشید، اما باورش را نه.?


    بابا یه نظر بدی بد نیست ها!!!( )

    ? سال 2008 چگونه سالی خواهد بود؟
  • تحصیلدار پنج شنبه 86/10/13 ساعت 2:29 صبح
  • سال 2008 چگونه سالی خواهد بود؟



     

    چشم‌انداز بازارهای طلا، نفت، دلار و انرژی در سال 2008
    براساس پیش‌بینی واحد اطلاعات اکونومیست، کشور چین در سال 2008 بیش از هر کشور دیگری (به اندازه مجموع ایالات متحده، هندوستان و ژاپن‌) ثروت به اقتصاد جهان تزریق خواهد کرد و این خود دلیل بزرگی است برای مثبت‌اندیشی درباره اوضاع اقتصاد جهانی در سالی که به نظر می‌رسد تحت‌تاثیر بی‌ثباتی‌های مالی قرار گیرد. چین امیدوار است از بازی‌های المپیک استفاده کند تا به جهانیان نشان دهد که به چه غول با شکوهی تبدیل شده است.
    دنیای اقتصاد ? بنابر تازه‌ترین پیش‌بینی‌ها از اوضاع اقتصاد جهان در سال جدید میلادی که از امروز آغاز می‌شود، اکثر کشورهای پرشتاب اقتصاد جهان در سال 2008 متعلق به منطقه تعریف شده برای چشم‌انداز 20ساله ایران خواهند بود.
    براساس این پیش‌بینی‌ها، رشد اقتصادی ایران در سال 2008 معادل 4درصد خواهد بود، در حالی که آذربایجان با رشد اقتصادی 4/17درصدی دومین اقتصاد پرشتاب جهانی خواهد بود و کشورهای قطر، قزاقستان، امارات و گرجستان به ترتیب با نرخ‌های رشد اقتصادی 5/9درصد، 2/9درصد، 6/8درصد و 2/8درصد به ترتیب رتبه‌های پنجم تا هشتم در میان کشورهای پرشتاب را به خود اختصاص خواهند داد. کشور ارمنستان نیز با نرخ 8درصدی رشد اقتصادی در سکوی یازدهم کشورهای پرسرعت خواهد ایستاد.
    همچنین برای اولین بار کشور ویتنام نیز به جمع کشورهای دارای رشد اقتصادی بالا خواهد پیوست و با نرخ 1/8درصدی سکوی دهم در این جمع را به خود اختصاص خواهد داد.


    بالاترین تورم‌ها
    اکونومیست پیش‌بینی کرده است که پس از کشور زیمبابوه که با ?ابرتورم? چهار هزار درصدی دست و پنجه نرم می‌کند، بالاترین تورم را کشور جنگ‌زده عراق با نرخی معادل 39درصد به خود اختصاص دهد و پس از عراق، کشور ونزوئلا با 6/19درصد، ایران با 5/15درصد، ازبکستان با 5/14درصد، آنگولا با 4/13درصد، اتیوپی با 12درصد و آرژانتین با 5/10درصد، کشورهایی خواهند بود که مجبورند مجددا تورم دو رقمی را تجربه کنند و بقیه کشورها دارای تورم یک رقمی خواهند بود. البته کشور آنگولا در عین تورم 4/13درصدی، رشد اقتصادی 21درصدی را نیز تجربه خواهد کرد که باعث می‌شود قدرت خرید مردم این کشور نه تنها کاهش نیابد، بلکه از افزایش حدود 5/7درصدی نیز برخوردار شود.


    اتفاقات مهم 2008
    دو اتفاق بزرگ سال آینده میلادی را شکل خواهد داد: انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا و بازی‌های المپیک تابستانی در پکن. رقابت بر سر کاخ سفید از فصل اول و ماه ژانویه و فوریه تا انتخابات سراسری در ماه نوامبر، به یک ماراتن شبیه خواهد بود. آنچه مسلم است این است که برنده این ماراتن یک دموکرات خواهد بود و شانس زیادی وجود دارد که یک کلینتون جانشین بوش شود و رهبری آمریکا را بر عهده گیرد. در چنین شرایطی، چین امیدوار است از بازی‌های المپیک استفاده کند تا به جهانیان نشان دهد که به چه غول با شکوهی تبدیل شده است.
    پیش‌بینی می‌شود این کشور اغلب مدال‌های طلای این مسابقات را به خود اختصاص دهد و غرور ملی و افتخار جهانی را برای خود به ارمغان آورد. اما این کشور از سوی دیگر با پرسش‌های دشواری در مورد سیاست سرکوب‌گرانه خود روبه‌رو خواهد بود.
    آمریکا و چین اولین بازیگران در مسایلی خواهند بود که اذهان جهانیان را در سال 2008 به خود معطوف می‌دارند. یکی از این مسایل، اقتصاد جهان خواهد بود که رشد آن دیگر نمی‌تواند به آمریکا وابسته باشد؛ چون آمریکا با مسایل مربوط به بخش مسکن و اعتبارات خود دست‌و‌پنجه نرم می‌کند. تنها کاری که آمریکا باید انجام دهد این است که ‌باید از بروز رکود جلوگیری کند، اما این چین خواهد بود (برای اولین بار به عنوان بزرگ‌ترین عامل در رشد اقتصادی جهان) که در کنار هندوستان و سایر بازارهای نوظهور خواهد درخشید.
    موضوع دیگری که توجهات را به خود جلب خواهد کرد، مساله تغییرات جوی است.
    به دلیل آنکه کشور چین جای آمریکا را به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده گازهای گلخانه‌ای اشغال خواهد کرد، تلاش‌های جدی در مورد گرمایش کره زمین بستگی به مشارکت جدی این دو کشور خواهد داشت. اگر سال 2007 سالی بود که این موضوع در صدر موضوعات رسانه‌ها جای گرفت، سال 2008 سالی است که مردم انتظار عملکردهای مثبت را در این راستا دارند. نکته جالب این است که ?سبز بودن? موضوعی است که همه رهبران سیاسی را در سطح شهرها (مانند مایکل بلومبرگ)، در سطح ملی (مانند فلیپ کالدرون، نانسی پلوسی و نیکلا سارکوزی) یا سطح فراملی (مانند بان‌کی‌مون از سازمان ملل و سورین پیتسو آن از آسه‌آن) درگیر خود می‌کند. سیاستمداران تاکنون در مورد این موضوع مذاکره کرده‌اند، اما آیا اکنون اجازه می‌دهند مردم از حاصل این مذاکرات بهره برند؟


    احتمال یک توافق بزرگ هسته‌ای
    موضوع سومی که در سال 2008 به یک مشغله ذهنی تبدیل خواهد شد، ریسک‌های ژئوپلتیکی است. پیش‌بینی‌ها حاکی از آن است که آمریکا قصد اجرای نمایش با ایران بر سر موضوع هسته‌ای دارد. این در شرایطی است که چین در سال برگزاری المپیک خود از واکنش‌های جدی در برابر تایوان خودداری می‌کند. واقعیت این است که عکس آنچه به نظر می‌رسد کاملا محتمل است، یک ?توافق بزرگ? بین آمریکا و ایران و یک بحران در تایوان که انتخابات پرحاشیه‌ای در سال 2008 باید در آن برگزار شود. بی‌شک ریسک‌های سیاسی به موضوعی داغ‌تر از قبل در محافل تحقیقاتی و هیات‌مدیره‌ها تبدیل خواهد شد.
    در کنار موضوعات عادی مربوط به بازارها و سود آنها، کسب و کار با این سوال مواجه خواهد بود که چگونه می‌تواند در وضعیت خوبی باشد. مشاوران به فعالان این بخش خواهند گفت که ?ثبات? را فدای استراتژی کنند و موفق‌ترین فعالان کسب و کار و بانکداران مثال بیل گیتس را مدنظر قرار خواهند داد که از کار روزانه خود در مایکروسافت کناره‌گیری کرد تا وقت خود را صرف کارهای بشردوستانه کند. به طور کلی جهان در تحرک خواهد بود.
    مهاجران به دلایل بیش از پیش پیچیده‌ای اقدام به عبور از مرزها می‌کنند. چینی‌ها به توریسم روی می‌آورند، در حالی که آمریکایی‌ها سعی می‌کنند در خانه بمانند چون از قیمت‌های عجیبی چون یک فنجان قهوه 8دلار در اروپا شوکه هستند.
    البته پیش‌بینی آینده کاری پرخطر است و پیش‌بینی آینده و علم پیش‌بینی دشوارتر از هر زمان دیگری است. به عنوان مثال پیش‌بینی‌هایی مبنی بر طلوع یک نسل جدید فضایی و گسترش جنگ‌ فرهنگ‌ها در خارج از آمریکا هنوز به قطعیت لازم نرسیده‌اند، اما این روزها عدم قطعیت کامل به نظر دلیلی بر تیزهوشی است و ریزبینی و نکته‌سنجی به روندی رایج تبدیل شده است. همان طور که هر ساله اکونومیست ادعا می‌کرد، همه پیش‌بینی‌ها 100درصد درست درنمی‌آیند، اما دو چیز مسلم است؛ برای چینی‌ها سال 2008 سال موش خواهد بود و سازمان ملل قرار است این سال را سال جهانی سیب‌زمینی نامگذاری کند. جویدن سیب‌زمینی توسط این موش مبارک!

    منبع:
    دنیای اقتصاد

     


    بابا یه نظر بدی بد نیست ها!!!( )

    ? اسپیکر با طرح میز
  • تحصیلدار پنج شنبه 86/10/13 ساعت 2:24 صبح
  • اسپیکر با طرح میز    



     

    تا حالا هیچ نوع اسپیکری سراغ داشتید که بتوان از آن به عنوان یک میز کوچک برای نوت بوک هم استفاده کرد؟ AMP Speaker نوعی بلندگو و پخش کننده است که در سایزی طراحی شده که شما می توانید از آن به عنوان یک میز کوچک برای لپ تاب خود نیز استفاده کنید. تصور کنید که چه آهنر باهایی با چه قدرت جذب و مکشی در باند های آن استفاده شده است. دیگر تصور حجم صدای آن باور نکردنیست. استفاده از آهنر باهای بسیار قوی در باندهایش ممکن است برای باتری های لپ تاب و یا موبایلها نیز مضر باشد . با همه جلوه ای که می تواند این speaker سه بعدی به اتاق کار شما ببخشد ولی نمی توان چندان از صحت و سلامت دیگر وسایل دیجیتالی- مغناطیسی موجود در اتاق اطمینان داشت. 
    منبع


    بابا یه نظر بدی بد نیست ها!!!( )

    ? به یک خانم نیازمندیم!!
  • تحصیلدار چهارشنبه 86/10/12 ساعت 1:33 صبح
  • به یک ترجیحا خانم نیازمندیم!!



     

    خب کجا بودیم؟
    آهان راستی جایی نبودیم همین الان اومدیم!
    خب... دوربین من کدوومه؟! اوووهووووم!‌
    با عرض سلام به همه و بقیه‌!
    همان‌طور که می‌دانید این روز‌ها همه‌جا صحبت از اشتغال بانوان در اجتماع است و چنین موضوعی نقل همه مجالس است (البته همکاران اشاره می‌کنند چرا خالی می‌بندم. این روز‌ها هیچ‌جا راجع به این مسئله صحبت نشده!)
    خیلی خب‌!‌ حالا چرا می‌‌زنین. خودمون این مسئله رو بحث روزش می‌کنیم‌!
    همان‌طوری که می‌دانید اشتغال بانوان در اجتماع به سه دسته نا‌مساوی تقسیم‌بندی می‌شود‌!
    دسته اول‌، دسته دوم و از همه مهم‌تر دسته سوم!‌
    دسته اول شغل‌هایی هستند که خانم‌ها به خوبی و بهتر از آقایان از عهده آن بر‌می‌آیند مثل زبونم لال گلاب به روتون خانه‌داری و نگهداری و تربیت فرزندان و آشپزی و ... (دور از جون شما البته‌!)
    دسته دوم شغل‌هایی هستند که به طور مشترک هم آقایان وخانم‌ها از عهده آن بر‌می‌آیند؛ که البته بنا به دلایلی نا‌معلوم و ناشناخته‌! معمولا در این شغل‌ها خانم‌ها به آقایان ترجیح داده می‌شوند.
    دسته سوم هم شغل‌هایی هستند که عمرنات پتاسیم‌‌! خانم‌ها از پس آن بر‌نمی‌آیند؛ مثل قصاب و راننده کامیون! و... (به دلیل نیاز مبرمی که این دسته مشاغل به سبیل دارند!)
    البته راننده تاکسی از این مسئله مستثنی است و خانم‌های زیادی در اجتماع هستند که به این شغل شریف مشغولند که از جمله آن‌ها دنیا خانم می‌باشد! بزرگی در این زمینه می‌گوید: "‌وایسا دنیا‌! وایسا دنیا‌! من می‌خوام پیاده شم"! (فک کنم منظورش از بزرگ رضا صادقی باشه!‌)
    البته فعالیت خانم‌ها فقط در همین سه جبهه خلاصه نمی‌شود. بلکه محل اصلی عرض اندام و به عبارت صحیح‌تر پوز‌زنی این قشر آسیب‌پذیر و مظلوم‌! از آقایان، عرصه علم و دانش و کنکور و دانشگاه و از این‌جور حرف‌ها است. به طوری که پیش‌بینی می‌شود در آینده نه چندان دور نسل پسر‌های تحصیل کرده منقرض گردد.
    ده سال بعد...
    .
    .
    .
    .
    پسر در مراسم خواستگاری‌: من بیکارم، سواد هم ندارم، هیچی‌ام ندارم ولی در عوض عاشق دخترتونم(‌خانم دکتر و می‌گه‌!) و به هر قیمتی که شده می‌خواهم با‌هاش ازدواج کنم. هر سنگی هم که بندازین جلوی پام اونو بر می‌دارم!‌
    بووووووومب!‌
    (به دلیل دلخرلش بودن ما وقع!‌ از نشان دادن این صحنه معذوریم‌!)
    پسر: بابا جون گفتم سنگ رو بندازین جلو پام نه رو سرم!
    پنج سال بعد از ده سال بعد...
    .
    .
    .
    گزارشگر: چیه آقا پسر چقدر خوشحالی؟ میبینم که هووورا می‌کشی!‌
    آقا پسر: آخه نتایج کنکور اعلام شده و من در بین همه‌ی پسر‌ها رتبه اول رو کسب کردم!
    گزارشگر: جدی‌! آفرین‌! تبریک می‌گم. حالا رتبه‌تون چند شده؟
    آقا پسر: پنجاه و سه هزار‌! فقط حیف که برا انتخاب رشته غیر مجاز شدم‌!
    راستی تا یادم نرفته‌! عرصه ورزش را هم نباید فراموش کرد. خانم‌ها ماشاالله در این عرصه نیز حرف‌های زیادی برای گفتن دارند. (البته کلا همیشه خانم‌ها حرف واسه گفتن زیاد دارند‌!)
    در همین راستا در خدمت یکی از بانوان ورزشکار و موفق اجتماع در رشته تیر‌اندازی هستیم.
    - سلام خانم! ضمن عرض تبریک به خاطر کسب مقام قهرمانی در رشته تیراندازی. شما به عنوان یک زن ورزشکار موفق چه پیامی برای هم سن و سالای خودتون دارین‌!
    - بله‌! با عرض سلام‌، من پیام خاصی ندارم فقط همین جا از فرصت استفاده می‌کنم و این مدال رو تقدیم می‌کنم به پدر و مادر عزیزم. بقیه تیر‌هام رو هم تقدیم می‌کنم به خواهر شو‌هرم‌!
    شاید یکی دیگر از مسایلی که باعث افزایش اشتغال بانوان در اجتماع شده است مسئله سربازی آقایون باشه و این که خانم‌ها با چنین مشکلی روبه‌رو نیستند. البته با کمی تفکر این مشکل نیز قابل حل می‌باشد‌. به طور مثال بنده در همین جا از فرصت استفاده می‌کنم و برای حل این مشکل از مسئولین محترم و علی‌الخصوص دکتر جاسبی! تقاضا می‌نمایم دوران خدمت سربازی را رایگان اعلام کنند‌! تا جوانان این مرز و بوم راحت‌تر بتوانند این دوران مقدس را سپری کنند!
    بله می‌فرمودیم...
    هم چنین تحقیقات دانشمندان نشان داده است که با زیاد شدن فعالیت زن در اجتماع آمار مرگ و میر مردها به شدت افزایش خواهد یافت. چرا که مردان بیشتر تنها می‌شوند و از خوشحالی سکته خواهند کرد! ضمن این که همین دانشمندان بیکار در زمینه اشتغال زنان در اجتماع تحقیقات وسیع دیگری نیز انجام داده‌اند. منتهی هنوز به نتیجه‌ای دست نیافته‌اند‌!

    نیازمندی‌های ... (ضمیمه رایگان)‌!
    به یک منشی مسلط به زرنگار و فوتوشاپ نیازمندیم. (ترجیحا خانم‌، ترجیحا با قد متوسط و چشم‌های عسلی!!)
    به یک ترجیحا" خانم نیازمندیم!
    به یک سوپر مارکت، جهت استخدام یک منشی خانم نیازمندیم!‌
    خانمی هستم زیبا، جذاب، پولدار و موقر و حسابی خانوم! البته من دنبال همسر نمی‌گردم‌! فقط آگهی دادم دل‌تون بسوزه!
    آب انگور با طعم سیب رسید!
    به یک دوست ایرانسل‌دار نیازمندیم! ترجیحا جنس مخالف! ترجیحا طرح قرمز فعال!

     


    بابا یه نظر بدی بد نیست ها!!!( )

    ? تست هوش! حتماً جواب دهید
  • تحصیلدار سه شنبه 86/10/11 ساعت 2:51 صبح
  • باید پس از خواندن سئوال در عرض فقط 5 ثانیه به آن جواب درست را بدهید در پایان تعداد پاسخهای درست شما ضرب در 10 میشود و میزان آی کیو شما را نشان میدهد.

    1- بعضی از ماهها 30 روز دارند بعضی 31 روز چند ماه 29 روز دارد؟

    2- اگر دکتر به شما 3 قرص بدهد و بگوید هر نیم ساعت 1 قرص بخور چقدر طول میکشد تا تمام قرصها خورده شود؟

    3- من ساعت 8 شب به رختخواب رفتم و ساعتم را کوک کردم که 9 صبح زنگ بزند وقتی با صدای زنگ ساعت از خواب بیدار شدم چند ساعت خوابیده بودم؟

    4- عدد 30 را به نیم تقسیم کنید وعدد 10 را به حاصل آن اضافه کنید چه عددی به دست می آید؟

    5- مزرعه داری 17 گوسفند زنده داشت تمام گوسفند هایش به جز 9 تا مردند چند گوسفند زنده برایش باقی مانده است؟

    6- اگر تنها یک کبریت داشته باشید و وارد یک اتاق سرد و تاریک شوید که در آن یک بخاری نفتی یک چراغ نفتی و یک شمع باشد اول کدامیک را روشن میکنید؟

    7- فردی خانه ای ساخته که هر چهار دیوار آن به سمت جنوب پنجره دارد خرسی بزرگ به این خانه نزدیک میشود این خرس چه رنگی است؟

    8- اگر 2 سیب از 3 سیب بردارین چند سیب دارید؟

    9- حضرت موسی از هر حیوان چند تا با خود به کشتی برد؟

    10- اگر اتوبوسی را با 43 مسافر از مشهد به سمت تهران برانید و در نیشابور 5 مسافر را پیاده کنید و 7 مسافر جدید را سوار کنید و در دامغان 8 مسافر پیاده و 4 نفر را سوار کنید و سرانجام بعد از 14 ساعت به تهران برسید حالا نام راننده اتوبوس چیست؟

     

    ارزیابی تست براساس تعداد جوابهای نادرست سطح هوش

    7تا و بیشتر دانش اموز دبستان

    6 تا دانش اموز دبیرستان

    5 تا دانشجو

    2-3 استاد دانشگاه

    1 مدیران ارشد

     

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

     

     پاسخ ها...

    بابا یه نظر بدی بد نیست ها!!!( )

    ? چگونه یک زن و یک مرد خوشحال می شوند!
  • تحصیلدار سه شنبه 86/10/11 ساعت 1:23 صبح
  • چگونه یک زن خوشحال میشود

    برای اینکه یک مرد بتونه یک زن رو خوشحال کنه، تنها باید:

    1- یک دوست باشید
    2- یک همدم باشد
    3- یک عاشق باشید
    4- یک برادر باشید
    5- یک پدر باشید

    ادامه مطلب رو بخونید کلی می خندید!...

    بابا یه نظر بدی بد نیست ها!!!( )

    ? متاسفم برای کی؟ ایران، خواب بسه!
  • تحصیلدار سه شنبه 86/10/11 ساعت 12:49 صبح
  • بدون شرح!


    چند روز پیش اطلاعیه زیر در یکی از شهرهای شمالغرب کشور پخش شده است! توضیح دیگری هم ندارم!



    بابا یه نظر بدی بد نیست ها!!!( )

    ? مرگ های الکی! آدمای راستکی!
  • تحصیلدار سه شنبه 86/10/11 ساعت 12:14 صبح
  • آرنولد بنت (داستان نویس انگلیسی): وی برای آنکه ثابت کند آب شهر پاریس از نظر بهداشتی کاملا سالم است، یک لیوان از آن را خورد و در اثر تیفوئید ناشی از آن در گذشت!

    آگاتوکلس: (خودکامه سراکیوز) در اثر قورت دادن خلال دندان خفه شد.

    آلن پینکرتون: (موسس آژانس کارآگاهی آمریکا) هنگام نرمش صبحگاهی به زمین خورد و زبانش لای دندان ماند و زخم شد و در اثر قانقاریای ناشی از این زخم درگذشت.

    آیزادورا دانکن: (رقاص آمریکایی) هنگامی که در اتومبیل بود، شال گردن بلندش به چرخ عقب اتومبیل گیر کرد و گردنش شکست و خفه شد.

    اسکندر کبیر: (پادشاه مقدونی) به دنبال دو روز میگساری و عیاشی در اثر تب درگذشت.

    الکساندر: (پادشاه یونان) یک میمون خانگی گازش گرفت و در اثر عفونت خون در گذشت.

    تامس آت وی: (نمایشنامه نویس انگلیسی) مرد فقیری بود. به دنبال روزها گرسنگی سرانجام یک گیته به دست آورد و با آن یک دست پیچ گوشت خرید و از شدت ولع همان لقمه دهان پرکن اول گلو گیرش شد و خفه اش کرد!

    تامس می: (مورخ انگلیسی) بر اثر بلعیدن غذای زیادی، خفه شد.

    جان وینسون: (ماجرا جوی بریتانیا) وی در ؟ سالگی از اسب به زمین افتاد و میخی وارونه بر زمین افتاده بود، در سرش فرو رفت.

    جروم ناپلئون بناپارت: (آخرین بناپارت آمریکایی) در سنترال پارک نیویورک، پایش به زنجیر سگ زنش گرفت و افتاد و در اثر زخم های حاصله در گذشت.

    جورج دوک کلارنس: (انگلیسی) به دستور برادرش ریچارد سوم در خمره شراب خفه شد.

    جیمز داگلاس ارل مورتون: بوسیله دستگاهی شبیه گیوتین که خودش آن را به اسکاتلندیان معرفی کرده بود، سر بریده شد.

    رودولفونی یرو: (ژنرال مکزیکی) اسبش در شن روان گرفتار شد و سنگینی طلاهایی که به همراه داشت باعث فرو رفتن به درون ماسه شد.

    زئوکسیس: (نقاش یونان قرن پنجم ق.م) به تصویری که از یک ساحره پیر کشیده بود آنقدر خندید که یکی از رگ هایش پاره شد و مرد!

    ژراردونرال: (نویسنده فرانسوی) با بند پیشبند، خودرا از تیر چراغ برق خیابان حلق آویز کرد.

    فرانسیس بیکن: براثر گرفتاری در یک سرمای ناگهانی گرفتار شد و درگذشت.

    فالک فیتز وارن چهارم: در بازگشت از یک جنگل، اسبش در باتلاق افتاد و فالک که زره پوشیده بود، در درون زره اش خفه شد.

    کلادیوس اول: (امپراتور روم) با یک پر آغشته به سم خفه شد.

    کنت اریک مگنوس آندرئاس هرس ستنبورگ:، این انگلیسی در اثر خشم ناشی از مستی، با سیخ بخاری به دوستش حمله کرد، اما خودش توی بخاری افتاد و سوخت.

    گریگوری یفیموویچ راسپوتین: وزنه ای به بدنش بستند و در رود نوا غرقش کردند.

    لایونل جانسن: (شاعر انگلیسی) از روی چهارپایه پشت بار به زمین افتاد و در اثر زخمهای حاصله در گذشت.

    لنگی کالیر: (کلکسیونر آمریکایی) در خانه خود و در تله ای مهلک درگذشت. تله را برای دستگیری دزدان کار گذاشته بود.

    مارکوس لیسینیوس کراسوس: (سیاستمدار رومی) ، این رهبر بدنام و صراف رمی به دست سربازان پارتی با ریختن طلای مذاب در حلقش درگذشت.

    هنری اول: (پادشاه انگلیسی) در اثر افراط در خوردن مارماهی دچار ناراحتی روده شد و مرد.

    یوسف اشماعیلو: (کشتی گیر ترک) بر اثر سنگینی طلاهایی که به کمرش بسته بود در دریا غرق شد. چون نتوانست به راحتی شنا کند.

     


    بابا یه نظر بدی بد نیست ها!!!( )

    ? تاریخ نزدیک!
  • تحصیلدار دوشنبه 86/10/10 ساعت 1:28 صبح
  • داستان زندگی اشرف پهلوی 1

    اشرف پهلوی سومین دختر رضاخان است. اولین دختر رضاخان «همدم السلطنه» نام داشت و حاصل ازدواج رضاخان با زنی به نام «صفیه» بود. صفیه خانم از اهالی همدان بود که رضاخان در اوایل انتصاب به فرماندهی آتریاد قزاق همدان، وی را صیغه نمود و پس از یک سال طلاق داد.
    دومین همسر رضاخان «تاج الملوک» نام داشت، وی فرزند یکی از فرماندهان ارشد قوای قزاق به نام تیمورخان آیرملو بود که در جریان انقلاب اکتبر 1917 روسیه به همراه خانواده اش به ایران مهاجرت کرده و در تهران اقامت گزیده بود.

    ادامه مطلب تا انتها شما رو به وجد میآره...

    بابا یه نظر بدی بد نیست ها!!!( )

    ? لینک های جالب
  • تحصیلدار یکشنبه 86/10/9 ساعت 12:54 صبح
  • پیزوری

    تصویری زیبا از ایستگاه ماهواره ائی کلمبیا

     


    بابا یه نظر بدی بد نیست ها!!!( )

    <      1   2      

    ? لیست کل یادداشت های پادشاه
    بیاین اینجا
    برف برف برف
    50 گیگ فضای رایگان
    مرحله 57 طرح امنیت
    [عناوین آرشیوشده]