سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سپاهان 1 - چشم 2 - پادشاه خوبان
 RSS  :: منزل :: ارتباط با پادشاه :: پروفایل :: پارسی بلاگ
فقیه کامل کسى است که مردم را از آمرزش خدا مأیوس نسازد ، و از مهربانى او نومیدشان نکند و از عذاب ناگهانى وى ایمنشان ندارد . [نهج البلاغه]
  • پیوندهای روزانه
  • هر چی که باش حال می کنی [508]
    بجای بنزین ، گاز بزن [196]
    [آرشیو(2)]


  • تعداد بازدیدهای پادشاه
  • - تا حالا انقدر اینجا بودند: 228021 عزیز
    - امروز انقدر اینجا هستند: 7 عزیز
    - دیروز انقدر اینجا بودند: 7 عزیز

  • درباره پادشاه
  • سپاهان 1 - چشم 2 - پادشاه خوبان
    تحصیلدار
    سلام این وبلاگ فقط از روی سرگرمی ایجاد شده و هیچ گونه قصد مطرح شدن و اذیت کردن و اینا نیست به جون خودم راست میگم... حالا می بینید که همینطوره . از شمایی که همین الان قدم رنجه فرمودین و به وبلاگ من اومدین خواهش می کنم تا آخر منو همراهی کن چرا؟ چون قول میدم بهت خوش بگذره. و در آخر خواهش می کنم که برای هر پست نظرتو در بخش شما چه فکر می کنید بنویسید تا هم سطح خودمو بدونم تا سطح سلیقه ی شمارو اینجوری میشه که یه وبلاگی میشه در خور پسند همتون. پس منتظر نظرهای شما هستم...

  • لوگوی پادشاه
  • سپاهان 1 - چشم 2 - پادشاه خوبان

  • همراهان پادشاه
  • بیا با هم تا به دریا برسیم

  • لوگوی همراهان پادشاه






  • زودتر دست به کار شوید!!
  •  

  • الصلوه عمود الدین

  • بایگانی رو از دست ندی
  • دانلود فیلم بانوی انتقام جو (یانگوم)
    عکسهای داغ داغ
    عکسهای جالب
    موبایل و مخلفات ...
    نوشته های جالب
    خبرها و سیاست
    دانلود موزیک

    ? سپاهان 1 - چشم 2
  • تحصیلدار شنبه 86/10/15 ساعت 1:17 صبح
  • دو چشم فدای نادانی یک تماشاگر


    نارنجکی که تماشاگران سپاهان در استادیوم فولادشهر به جایگاه تماشاگران پرسپولیس انداختند، شاید از دستان تماشاگری رها شد که دنبال ساکت کردن هواداران رقیب بود، شاید هم تنها برای سرگرمی و گذراندن وقت آن را به جایگاه تماشاگران میهمان انداخته بودند. اما تنها فردی که در بازی بچگانه صدمه دید، سربازی بود که برای حفاظت از تماشاگران پرسپولیس در جایگاه میهمان ایستاده بود، نارنجک معلق در آسمان روی صورت سرباز وظیفه محمود احمدی فرود آمد؛ جوانی که از روستای سورش جان استان چهارمحال و بختیاری برای خدمت نظام وظیفه به اصفهان منتقل شده بود، وقتی نارنجک روی صورتش فرود آمد تنها 19 سال سن داشت. او که پدرش در یکی از کوره های کویت کارگری می کند و امید داشت پس از اتمام خدمت محمود می تواند خانواده را به او بسپارد، الان دیگر نه تنها نمی تواند عصای دست پدر و مادر خود باشد، که با دو چشم نابینا، پدر و مادرش باید عصاکش او باشند. پس از انتقال او به بیمارستان الزهرای اصفهان اولین تشخیص پزشکان بیمارستان برمی گشت به اینکه بینایی هر دو چشم او کاملاً از بین رفته و او تا پایان عمر دیگر قادر به دیدن نیست. هرچند که وقتی پزشکان او را در بیمارستان الزهرا معاینه می کردند تماشاگری که حتی لیاقت لقب ?تماشاگرنما? را هم ندارد و خوی وحشیانه او تمام تماشاگران فوتبال را خجالت زده می کند، احتمالاً در جشن پیروزی سپاهان شادی می کرد. غافل از اینکه نارنجکی که از سوی او پرت شده اگر روی صورت آن سرباز معصوم هم نمی افتاد شاید روی تماشاگر دیگری می افتاد و فاجعه دیگری را رقم می زد. به هرحال تمام شاهدان صحنه با تاسف از اینکه تماشاگران دو تیم که با اشتباه مدیران ورزشگاه فولادشهر در دو جایگاه مجاور نشسته بودند، با پرتاب نارنجک به سمت جایگاه رقیب از خجالت هم درمی آمدند، اضافه می کنند که حتی پس از آسیب دیدگی سرباز معصوم هم کسی به دنبال جدا کردن تماشاگران نبود و تنها پس از پایان ذخیره نارنجک تماشاگران مدیران آنها را از هم جدا می کنند. اما الان پس از گذشت 72 ساعت از فاجعه ورزشگاه فولادشهر همه به دنبال کشف مقصر هستند. شب گذشته در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعضای کمیته به دنبال شناسایی ضارب بودند که البته با مدارکی که وجود دارد اصلاً نمی توان کسی را به این کار متهم کرد. نارنجک از سوی جایگاه هزارنفری تماشاگران سپاهان پرتاب شده و تنها در صورتی که تماشاگر نادان خودش را معرفی کند، می توان او را شناخت.
    فعلاً که گویا اولویت اصلی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برخورد با باشگاه سپاهان است که میزبان مسابقه بود. در ماده 32 آیین نامه انضباطی آمده که پرتاب مواد آتش زا به سمت تماشاگران دیگر تنبیهاتی چون تذکر، توبیخ، تعلیق فعالیت های رسمی، کاهش امتیازات، باخت 3 بر صفر، محروم شدن از مسابقات خانگی و البته حذف از مسابقات و سقوط به دسته پایین تر و حتی تکرار مسابقه را در پی خواهد داشت. با این حساب باید در انتظار ماند تا کمیته انضباطی رای خودش را در این پرونده اعلام کند. البته تماشاگران سپاهان سابقه خوبی در این زمینه ندارند. هنوز کسی فراموش نکرده که آنها به خاطر پرتاب نارنجک در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در آستانه محرومیت از مسابقات خانگی هم قرار گرفتند که با تعهد باشگاه اصفهانی آنها محکوم نشدند. به هرحال در وضعی که دیگر بحث پرتاب نارنجک در فوتبال ایران دو سالی است بسته شده، هنوز هم در اصفهان پرتاب مواد محترقه یک اتفاق معمولی است. البته یک نکته را هم نباید از قلم انداخت؛ اینکه فرماندهی نیروی انتظامی استان اصفهان اطلاعیه یی را منتشر کرد که در بخشی از آن آمده؛ ?پیش از آغاز مسابقه چند نفر از هواداران وابسته به تیم سپاهان اصفهان که حتی در باشگاه سپاهان هم مسوولیت دارند با شعارها و الفاظ نامربوط و غیرمتعارف باعث تحریک تماشاگران دو تیم شدند.?
    پس با این حساب اگر نیروی انتظامی عوامل آغاز جنجال را شناسایی کرده، باید پرسید چرا با آنها برخوردی صورت نمی گیرد؟

    سپاهان اصفهان با مربیگری بوناچیچ که با ضدفوتبال آشنایی بنیادی دارد گویا این سبک را تا سکوها ادامه داده است تاجایی که نارنجکها را در میان تماشاگران میهمان و سربازان نگون بخت پرتاب کنند و به هر قیمت شده امتیاز گرفته و ناراحتی خود را از دوم شدن در نیم فصل التیام ببخشند . ساکت مدیر عامل باشگاه سپاهان که نمیتوانست خود را کنترل کند در برنامه نود حملاتی را قبل از بازی به تیم پرسپولیس و اعتراض به محرومیتهایی که از دید ایشان کم برای بازیکنان این تیم پس از بازی با پاس در نظر گرفته شده بود نشان داد و مستقیما با بی ادبی بر بازیکنان و مربی این تیم تاخت و متاسفانه این التهاب تا سکوها رفت و با انفجار این نارنجک دست ساز یک سرباز جوان را برای تمامعمر از نعمت بینایی محروم ساخت تا با خاطره وحشیگریهایی از این دست که در دوران انقلاب چندین سرباز ? پلیس و نیروهای امنیتی را در میادین این شهر تکه تکه کردن زنده شود . خاطراتی که متاسفانه در این دیار کم به چشم نخورده است.


    بابا یه نظر بدی بد نیست ها!!!( )


    ? لیست کل یادداشت های پادشاه
    بیاین اینجا
    برف برف برف
    50 گیگ فضای رایگان
    مرحله 57 طرح امنیت
    [عناوین آرشیوشده]