سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اعتصاب دانشگاه اصفهان - پادشاه خوبان
 RSS  :: منزل :: ارتباط با پادشاه :: پروفایل :: پارسی بلاگ
دوستترا چندان دوست مدار مبادا که روزى دشمنت شود و دشمنت را چندان کینه مورز که بود روزى دوستت گردد . [نهج البلاغه]
  • پیوندهای روزانه
  • هر چی که باش حال می کنی [508]
    بجای بنزین ، گاز بزن [196]
    [آرشیو(2)]


  • تعداد بازدیدهای پادشاه
  • - تا حالا انقدر اینجا بودند: 228014 عزیز
    - امروز انقدر اینجا هستند: 0 عزیز
    - دیروز انقدر اینجا بودند: 7 عزیز

  • درباره پادشاه
  • اعتصاب دانشگاه اصفهان - پادشاه خوبان
    تحصیلدار
    سلام این وبلاگ فقط از روی سرگرمی ایجاد شده و هیچ گونه قصد مطرح شدن و اذیت کردن و اینا نیست به جون خودم راست میگم... حالا می بینید که همینطوره . از شمایی که همین الان قدم رنجه فرمودین و به وبلاگ من اومدین خواهش می کنم تا آخر منو همراهی کن چرا؟ چون قول میدم بهت خوش بگذره. و در آخر خواهش می کنم که برای هر پست نظرتو در بخش شما چه فکر می کنید بنویسید تا هم سطح خودمو بدونم تا سطح سلیقه ی شمارو اینجوری میشه که یه وبلاگی میشه در خور پسند همتون. پس منتظر نظرهای شما هستم...

  • لوگوی پادشاه
  • اعتصاب دانشگاه اصفهان - پادشاه خوبان

  • همراهان پادشاه
  • بیا با هم تا به دریا برسیم

  • لوگوی همراهان پادشاه






  • زودتر دست به کار شوید!!
  •  

  • الصلوه عمود الدین

  • بایگانی رو از دست ندی
  • دانلود فیلم بانوی انتقام جو (یانگوم)
    عکسهای داغ داغ
    عکسهای جالب
    موبایل و مخلفات ...
    نوشته های جالب
    خبرها و سیاست
    دانلود موزیک

    ? اعتصاب دانشگاه اصفهان
  • تحصیلدار پنج شنبه 86/10/13 ساعت 2:2 صبح
  • اعتصاب دانشگاه اصفهان با وعده مسئولان پایان یافت

    سرانجام پس از هشت روز، اعتصاب غذا و تجمع دانشجویان دانشگاه اصفهان با وعده های رییس این دانشگاه مبنی بر عملی کردن خواسته های آنها، ظهر روز دوشنبه، دهم دیماه، پایان یافت.

    اعتصاب دانشجویان دانشگاه اصفهان از دوشنبه هفته گذشته برای پیگیری خواسته هایشان از مسولان دانشگاه آغاز شد.

    دانشجویان اعتصاب کننده خواهان تشکیل دوباره انجمن اسلامی دانشگاه، شورای صنفی دانشجویی و صنف نشریات دانشجویی و لغو احکام انظباطی چند تن از دانشجویان بودند.

    علی رضا داوودی یکی از شش دانشجویی که هشت روز گذشته را در اعتصاب غذا به سر برده است، در گفت و گو با رادیو فردا گفت: «محمد حسین رامشت»، رییس دانشگاه اصفهان روز یکشنبه با شش نفر از فعالان دانشجویی دیدار کرد و وعده داد که به خواسته های آنها رسیدگی کند.

    به گفته آقای داوودی، رییس دانشگاه اصفهان به دانشجویان قول داد که احکام کمیته انضباطی مورد تجدید نظر قرارگیرد و تلاش برای تشکیل انجمن اسلامی، شورای صنفی و صنف دانشجویی آغاز شود.

    در پی وعده های رییس دانشگاه اصفهان اعتصابات دانشجویی ظهر روز دوشنبه در حضور حدود ??? نفر از دانشجویان شکسته شد.

    آقای داوودی می گوید: اعتصاب کنندگان غذا تصمیم گرفتند که این بار هم برای آخرین بار به مسئولین دانشگاه به ویژه دکتر حسن رامشت، ریاست دانشگاه اعتماد کنند تا ایشان حسن نیت خود را نشان دهند.

    اعتراض به احکام انضباطی

    اعتصابات دانشجویی در اصفهان در اعتراض به احکام انضباطی صادره برای تعدادی از دوستان و همکلاسان آنها که در تجمعات دانشجویی شرکت کرده بودند، آغاز شد.

    دانشجویان اعتصاب کننده می گویند با فشار زیادی از سوی مقامات دانشگاه روبرو بودند تا اعتصاب غذای خود را بشکنند.

    علیرضا داودی، نماینده دانشجویان اعتصاب کننده،می گوید: «تا پیش از روز دوشنبه، هیچ کدام از مسئولان دانشگاه در جمع اعتصاب کنندگان حاضر نشده و اهمیتی به سلامت جسمی آنها نداده اند.»

    به گزارش خبرنامه امیرکبیر، ظهر روز شنبه، هشتم دی ماه، دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان نیز در اقدامی خودجوش در اعتراض به مشکلات صنفی دست به اعتصاب غذای نمادین زدند و سینی های غذای خود را روی زمین چیدند.

    این گزارش می گوید که صف طولانی سینی های غذای دانشجویان تا بیرون سلف، صحن دانشگاه، ادامه داشت.

    این حرکت اعتراضی دانشجویان، واکنش مسئولین سلف سرویس دانشگاه را به همراه داشت و مسئولین سلف بلافاصله اقدام به جمع آوری سینی های غذای دانشجویان کردند.

    این اقدام در پی عدم پاسخگویی و بی توجهی مسئولان به اعتراض های پراکنده دانشجویان در روزهای قبل صورت گرفت. دانشجویان پس از امتناع از صرف غذا در صحن دانشگاه صنعتی اصفهان تجمع کردند. این تجمع پس از ساعتی خاتمه یافت.

    به گفته آقای داوودی، در ناآرامی های اخیر در دو دانشگاه اصفهان کسی بازداشت نشده است، اما وضعیت جسمی دو تن از شش دانشجویی که دست به اعتصاب غذای تر زده بودند مساعد نیست.

    ارسلان صادقی، یکی از دانشجویان شرکت کننده در این اعتصاب غذا، بعد از ??? ساعت از اعتصاب به دلیل شرایط وخیم جسمانی راهی بیمارستان شد.

    علی رضا داوودی گفت که فضای دانشگاه اصفهان امروز ظاهرا آرام بود و افزود: این آتش زیر خاکستر است و اگر وعده ها عملی نشود امکان دارد که در آینده باز هم مشکلاتی به وجود آید.


    بابا یه نظر بدی بد نیست ها!!!( )


    ? لیست کل یادداشت های پادشاه
    بیاین اینجا
    برف برف برف
    50 گیگ فضای رایگان
    مرحله 57 طرح امنیت
    [عناوین آرشیوشده]